martes, septiembre 29, 2009

VII CARRERA POPULAR DE GODELLA, Septembre 2009

Ja he tornat al tema de contar les meves aventures en açò de las curses populars.
Hui toca la de Godella, com estem al circuit de la diputació, esta hi ha que fer-la i no ens la podem “pelar”.
Es la primera vegada que vaig a Godella i la veritat és que tinc poques referències de la mateixa, encara que buscant he trobat el perfil de la cursa i aparentment sembla entretinguda entre tantes pujades y baixades. La veritat és que de quan en quan està bé fer-ne alguna de estes característiques.
Bé, quedarem com sempre amb els companys de la Colla, pràcticament els de sempre, els que fem el circuit de la Diputació, Vicent, Fede, Juan, Chacon i Arturo, també a vingut David, un company que no hi ha manera de que s’apunte a la nostra Colla. Hui ens ha fallat Pere que no ha pogut anar
Arribem a Godella, per a tots les meus “compis” també es la primera vegada que van a córrer esta cursa , com jo ja m’informat més o menys del recorregut, els avise del que pot passar.
A la hora establerta es dona l’eixida. Hi ha moltíssima gent, jo diria que sobre mil atletes. Comencem bé, ja estem pujant !, la primera pujada la fem bé, ara toca baixar, açò se'm dóna millor, passem altra vegada per la sortida, més o menys pell Km 2, els comentaris del corredors son: “bé ara fins el Km 5 tot és pujada”. Així ho digueren i així va ser, fins al Km 5 tot cap amunt. La veritat es que vaig aguantar bastant bé , ja que a partir d'ahi, començarem a baixar i molt bé. Ara mes baixades que pujades fins al Km 8 mes o menys, on hi havia una pujadeta un poc més pronunciada, però a estes altures ja puc amb tot, i ara lo millor, quilometre y mig TOT de baixada, pues res “a saco ma-traco” fins l’arrivada.
En general ens ha agradat molt a tots, tant el recorregut com l'organització de la mateixa, també el temps ha acompanyat, per tant, l’any que ve tornarem per a gaudir de nou.



Podeu vore les fotos amb un click

No hay comentarios: