viernes, enero 23, 2009

XIX VOLTA A PEU A L'ALBUFERA. Gener 2009

El passat diumenge 18 de gener, es va celebrar una nova edició de la volta a peu a l'Albufera.
Enguany la participació ha segut molt nombrosa, cosses de l' internet, ho varem anunciar en la nostra pàgina web.
La veritat es que ha segut una volta espectacular, hi ha que dir que jo estic enamorat d' aquesta volta, sols per vore amaneixer en la l'Albufera ja val la pena la matinada.
En aquesta edició, també hi havia un afexit, el meu fill major, ens va acompanyar durant tot el recorregut amb bici.
Com he comentat, la participació ha segut molt nombrosa, en total sobre uns 80 corredors més tota l' infraestructura de la colla.
L'eixada, com sempre a les huit des d' el poliesportiu de Massanassa, i res, a gaudir de tot el recorregut, que es impressionat, ha segut una passada anar acompanyat de tanta gents en esta volta-entrene.
Este proba, a mi me serveis com a preparació de la marató, y me'n vaig pujar l' autobús en el kilòmetre 30 aproximadament amb bones sensacions.
Enhorabona per a tots els companys de la colla per la volta i a prepar la de l' any que bé !

1 comentario:

Unknown dijo...

Molt bé, a mi també m'agradat.
Tens un blog collonut!

Joan Josep Oltra